Mysig torsdag

Ja, eller iaf slutet på torsdagen som jag har spenderat med Natalie och en flaska rött.
Både hon och jag hade en dålig dag idag så jag kände att det var dags att vända det.

Tog mitt pick o pack vid 15 idag, lämnade bunkern där jag spenderat två timmar och gick till gymmet för o svettas i en dryg timme. Skönt, men humöret var allt annat än bra, vilket jag kände, träningen kändes inte lika enkel som i tisdags. Sen tog jag vägen förbi M & V's lägenhet och kollade läget där. Såg prima ut :)

Kom hem, duschade o så o pluggade lite till. Sen lagade jag köttgryta o Natalie kom över. Så nu har jag äntligen fått mitt rödvin som jag tjatat om i flera veckor :) Gott var det!
Imorgon tar vi ledigt - igen! Men vi vet inte vad vi ska göra just nu, det kanske straffar sig sen, men vi ligger i fas! :) Tror vi iaf! Nu ska jag ta och sova!

Imorgon kommer Sandra hem från Norge - ska bli så skoj, vi har massor o prata om.
Och på lördag tror jag att jag ska träffa dig. Det längtar jag efter..

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback