Ångest är bara förnamnet.

Ja, då var tentaveckan över - imorgon är det dags att knåpa ner det vi FÖRHOPPNINGSVIS lärt oss på ett papper och hoppas på att det är tillräckligt för att klara den där magiska 70-procentsgränsen. Den obligatoriska tentaklumpen i magen har infunnit sig för flera dagar sen, normalt sett brukar den inte dyka upp innan kvällen innan. Men nej, denna gången var det dags redan i tisdags. Mindre roligt alltså. Jag vet själv att jag inte kört på någon annan tenta än läkemedelsberäkning (där det krävs 100% rätt) under hela utbildningen. Eller, jag har inte ens haft IG på ett prov i hela mitt liv :s Ändå sitter jag här o funderar på om jag pluggat för lite. Jag försöker intala mig själv att jag inte har kört innan o därför är det ologiskt att börja nu - på den sista tentan jag kommer skriva på ett jävla tag! Men det är mindre lätt att få det att fastna. Det går upp o ner, stundtals känns det bra, andra känns det kasst. Borde verkligen tro på mig själv lite mer!!!

Jag, Anna och Malin har iaf pluggat ihop och det funkar alltid bra. Idag var koncentrationsnivån lite sämre än den varit de föregående dagarna. Kan ju haft med att göra att vi förberedde inför tenta/halloweenfesten samtidigt ;) Inte så lätt att bli förhörd samtidigt som man kan ska koncentrera sig på att inte sticka kniven i handen istället för i ******. Näe, jag säger inte vad det är - för det är något som ska användas på festen - så det blir surprise minsann! Som så mycket annat som handlar om den ;) Men överraskningar är ju kul - eller hur?
Blir med största sannolikhet många skratt åt folks utklädnader imorgon! Klär man inte ut sig på halloweenfest är  man en tönt - sådetså!

Planen för kvällen nu är att försöka varva ner. Käka lite, titta på SOS västkust (en av veckans absoluta höjdpunkter tv-mässigt!!!) och försöka somna i tid. Kan lugnt säga att det inte är min bästa gren. Hur jag ska klara ett yrke där man börjar 6.45 på morgonen är fan i mig ett mysterium! Vad tänkte jag? Kanske skulle jobba natt istället? Men då sover ju jag när alla andra e vakna :( Dilemma för framtiden - absolut!

Imorgon ska min kära syster ta sin älskade ögonsten till ridhuset och rida där. Efter en incident med en viss idiot till lastbilschaffis så har det inte riktigt funkat som det ska. Dom har väl blivit rädda båda två, med all rätt. Och nu är det dags att försöka bygga upp förtroendet igen, både från marken och från ryggen! Jag hoppas på det bästa, och håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå BRA! Försökte prata vett med lille Pinnen sist jag var hemma - men han verkade inte lyssna! Märkligt ;)

Nu ska jag snart ta o värma lite köttfärssås! Håll tummarna för mig imorgon gott folk!

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback