Bumpy ride.

Så kan man faktiskt beskriva mitt liv just nu. Ena sekunden är det helt underbart o andra ett helvete. Men så är det väl. Har väl gått från att ha varit låg och fundersam till mer åt det förbannade hållet. Mer än så behöver jag inte säga. Mer än att jag har lagt korten på bordet o gjort mitt bästa. Även om det är lätt att vara efterklok. Vi får se hur det utvecklar sig, men fortsätter det såhär så blir det "favorit" i repris..

C-uppsatsen går dock framåt, vilket känns skönt. Tove var dessutom här en sväng innan o gav mig lite mer klarhet i vissa saker. Tur när man känner någon som går en termin över oss :)

Förövrigt har jag ett helt sjukt sömnbehov just nu. Åtta timmar har räckt innan, men sover jag åtta timmar nu så vaknar jag och är heeeelt slut. Kanske beror på att jag börjat mitt nya liv o börjat träna igen!? Kul är det iaf! Att träna alltså, inte att vara trött. Tur att min bästa vän - Kaffe finns ;P

NU ska en alldeles för flamsig o trött tjej ta o sova. Imorgon är det fredag - LOVELY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback