Sinnesförvirringen är total.. Gör jag rätt...

Sinnesförvirringen är total.. Gör jag rätt? Gör jag fel? Hur kommer det bli? Frågorna är många och svaren desto färre -tyvärr. Ibland önskar jag att man kunde se in i framtiden o därmed veta om saker är värda att lägga tid på. Men jag antar att det är halva tjusningen att inte veta. Jag tänker alldeles för mycket, har alltid gjort och kommer antagligen alltid göra. Den saken finns det antagligen inte så mycket att göra åt. Hade dock varit skönt att låta bli att tänka ibland. Helgen har spenderats i Varberg. Har pluggat, träffat finaste vännerna, lastat hö, pysslat om häst och bara försökt tanka energi. Hade jag bara kunnat sluta tänka på allt så hade det varit lättare att hålla fokus. Så jag är ledsen kära vänner om jag är trög o disträ för tillfället. Det blir bättre, på ett eller annat sätt. Om historien upprepar sig är det ingen som vet. Men gudarna ska veta att jag hoppas att jag slipper det en gång till. Jag hoppas man lär sig av sina misstag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback