Surrealistiskt, minst sagt..

Idag var alltså dagen då det var dags att vara med på en obduktion. Vi fick möjligheten via skolan och det var ett sätt för oss att få en gratis lektion i anatomi - på riktigt! Jag var tveksam in i det sista om jag ville/skulle klara att vara med. Jag är ju en känslosam utan dess like som dessutom aldrig sett en död människa innan men att jag är nyfiken vet nog alla.

Såhär i efterhand ångrar jag inte att jag var med, men jag kommer inte göra om det. Människokroppen är fascinerande - det är väl dagens konstaterande. Min nyfikenhet tog över betydligt fortare än jag trodde och det var verkligen just surrealistiskt. Jag sparar er detaljerna! Kanske har känsliga läsare - om jag nu har några läsare alls d;

Nu är det snart dags o sova, helt sjukt vad trött jag är nuförtiden!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback