Nu ni mina vänner!

I brist på annat att göra denna sega söndag så kommer här en lista. Kopiera och fyll i ni med vettja!

SENASTE:
Kompis du träffade: Natalie
Du pratade i telefon med: Robin.
Du kramade: Erica tror jag?

IDAG:
Är det:
Söndag
Kläder: Mysbyxor och linne & så underkläder såklart!
Är bättre än igår: Vet inte riktigt om det är en bättre dag!?

IMORGON:
Är det: Måndag
Planer: Föreläsning och sen blir det väl plugg tror jag.
Någonting tråkigt som händer imorgon: Plugget hoppar jag väl inte riktigt högt över.

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
Drog mig i sängen.
Vad åt du sist? Rostat bröd.
Vad irriterar du dig på? Falskhet, trångsynta människor osv osv.
Tror du på distansförållanden? Vill man så kan man, kärleken övervinner allt.
Vem tänker du på just nu? Ingen speciell.
Tror du att personen tänker på dig med? Vem är ingen? d;
Vart reste du sist? Kortare "resa" - Varberg. Längre resa - Tunisien.
Vad gjorde du igår kväll? Förfest hos Erica, sen till Kåren!
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma tror jag. Men har väl vissa likhet med pappa med.
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja det klart, man vet ju aldrig om det slår in!
I vems säng sov du inatt? Min alldeles egna.
Vilken färg har din tröja? Linnet är svart!
Saknar du någon? Många!

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja det har jag det med.
Gråter du när du skadar dig? Det beror på hur illa jag slår mig. När jag brutalstukade handleden så grät jag när jag kom hem. Så det händer, men oftast inte.

LYCKA:
Är du en glad person? För det mesta - JA!
Vad gör dig glad? Sol, fina människor, en kram. Det är mycket som gör mig glad!
Önskar du att du var lyckligare? Nej inte just nu, jag är faktiskt himla lycklig just nu
Är lycka överskattat? Absolut inte!
Kan musik göra dig glad? Verkligen!

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Till familj och vänner - ja.
Har du en flick/pojkvän? Nej.
Är du nöjd med det? Det vet man aldrig ;)
Har du varit otrogen någon gång? Nej, och kommer aldrig vara heller.

HAT:
Vem hatar du verkligen? Mona Sahlin? Haha, annars vet jag inte. Hatar inte någon egentligen tror jag.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, nej!
Är du en mobbare? Nej.

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Trött och seg!
Nuvarande frisyr? Utsläppt, plattat o rufsigt.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Japp!
Druckit bubblor? Diverse drycker med bubblor har jag druckit d;
Tappat bort glasögon/linser? Linser har jag nog slarvat bort. Inte glasögon. Dom har jag bara tagit sönder!
Brutit ett ben? Nej, aldrig!
Röntgats? Jajamen!
Krossat någons hjärta? Inte vad jag vet, och jag hoppas jag slipper göra det.
Gråtit när någon dött? Ja, floder!

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Nej.
Hur många par skor använder du regelbundet? Just nu är det väl typ 4-5 st.
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Nej, aldrig!
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? I förhållande till plånbokens storlek så tycker dom nog det.
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Om jag inte hade haft nåt bättre för mig, varför inte!?
Har du någon gång burit en folkdräkt? Haha, nääe!
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Långt efter att jag använt det isf d;
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Absolut.

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
Han verkar vara en trevlig prick.
Vem vill du se som julvärd julen 2010? Det kvittar mig.
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Jörgen, skitrolig och anledningen till att jag kallas Softa!
Vilka är dina förebilder? Jag vet inte riktigt..
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? ... Åh herregud, politik är inte min grej. Men Göran Persson, Ingvar Carlsson, Olof Palme, Carl Bildt - jaja, tre är bättre än ingen d;

Sådär! Nu tycker jag ni ska kopiera listan o fylla i den själva! Lite kul tidsfördriv ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte för att vara sån, men hur går det med matten? Göran, Ingvar, Olof och Carl, blir inte det fyra????

Postat av: Anna

Det har gått en vecka igen!!!!! =(

2010-10-24 @ 17:15:33
URL: http://annagoesbananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback