Nyss hemkommen från stallet. Var där o hjä...

Nyss hemkommen från stallet. Var där o hjälpte lillasyster att ta in hästarna. Eller vi kanske ska kalla dom för lermonster idag? Ja jag tror det! Jag förstår att dom var så glada över att få komma in. Elina skulle till ridhuset o rida sin ögonsten nu, hoppashoppashoppas det går bra. Strax ska jag bege mig mot Halmstad igen. Ska villigt erkänna att det känns sådär. Tentaplugg och c-uppsats närmar sig och det känns som att jag inte gjort något vettigt på hela helgen. Folk har inte varit hemma och det har helt enkelt inte vart nån bra tajming. Men har iaf haft en mysig helg med familjen :) Så anna, nu fick du ditt blogginlägg ;) puss på dig! Nu ska jag gosa lite med pälsbollen till hund innan det e dags att bege sig mot tåget! Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback