workshop!

Ja idag har vi haft workshop-seminarie som handlade om medicinsk teknik. Började inte förrän kl 13 och jag vaknade vid nio, så drygt att gå o vänta på att börja skolan! Jag är verkligen ingen morgonmänniska, men när det gäller skola eller plugg vill jag verkligen bara komma igång så fort som möjligt. Och sedan ha resten av dagen fri!

Tur är väl det, för imorgon ska jag vara hos min kära Malin för plugg vid 9. Dags o ta tag i det där ångestframkallande tentaplugget nu känner jag. Och jag, Malin och Anna pluggar bra ihop det har vi ju märkt :)

Planerandet inför tentafesten är också i full gång. Mycket att göra när man är med o anordnar nåt som är så välplanerat! Ska bli såå skoj!

Nu ska jag krypa ner i soffan med min huvudvärk o inte göra någonting mer idag.

Love.

Kommentarer
Postat av: Anna

Allvar? en vecka till??? =(

2010-11-02 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback