jag är dålig..

...på det här med bloggande! Har väl helt enkelt inte haft tid, eller snarare knappt suttit vid datorn. Vad har hänt sista veckan då?:
- pluggat med Malin och Josefine
- tagit en efterlängtad fika med Julia! Mycket trevligt!
- shoppat lite till. Eller inte så lite. Kom hem med ett par jeans, två koftor, ett par träningsskor, två par strumpor och en BH. Tog även en trevlig lunch med Malin på Robert's! Såååå fin i håret blev hon :)
- varit på kräftskiva. Kräftor är så galet gott - mums! Till o med vi studenter unnades oss färska havskräftor! Kräftskivan var himla trevlig iaf och avslutades på Bull's!
- söndagen var väl den mest oproduktiva dagen på jävligt länge d; bakismat med Erica & Marcus iaf. Övrig tid spenderades hemma i soffan.

Nu har en ny pluggvecka startat och vi har inte dåligt med jobb framför oss. Granskning tills på torsdag o sen en begreppsanalys som ska göras till nästa vecka + föreläsningar. Till råga på allt kollade vi in nästa kurs schema nu och jag och Malin uttryckte oss typ såhär; FY FAAAAAN. Jag tror inte jag kommer ha nåt socialt liv i höst! O sen kommer C-uppsatsen. Jaja, det är bara att planera!

Idag har jag gjort nåt som jag borde gjort för ett tag sen iaf. Nämligen storstädat. Fick ett ryck när jag kom hem från skolan, trots att min hjärna var allmänt mosig så fick jag för mig att jag skulle plugga. Sagt o gjort, jag började men insåg rätt snart att om jag gjorde det idag skulle jag ändå glömma det till seminariet nästa vecka. Så pluggrycket gick över i städryck vilket resulterade i en skinande ren lägenhet och en mycket nöjd Sofia!
Så nu väntar en dusch innan det är dags att sova o ladda för läkemedelsberäkning imorgon.

Good niiight!

(Anna, lovar att jag ska uppdatera mer imorgon istället!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha nu såg jag det :-) Uppdatera mera :) läsa blogg e kul :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback