två dagar kvar!

Ja sen blir jag 22. Ingen ålder egentligen, men man börjar alltid fundera lite på vad man åstadkommit när man ska fylla år. Jag har väl egentligen hunnit med en hel del, men det känns som att tiden går alldeles för fort stundtals.

Idag blev min kära lillasyster hästägare :) Dancing's Domino gick igenom besiktningen och veterinären rekommenderade köp. Vilket det också blev. Åker hem till helgen så ska bli mysigt att få mysa med häst lite. Var en evighet sen sist.

I helgen blev det after work i Båstad! Mycket trevligt även om vädret verkligen inte var på vår sida. Jag och Anna blev en aning dränkta av störtskuren som kom när vi skulle till tåget. Eller iaf jag. Anna hade både stövlar o regnjacka så det räknas knappt ;)

I lördags åkte Anna med mig tillbaka till Halmstad. Vi skulle vidare till Mona på lite myskväll. Buss dit o taxi hem fick det bli - jäkla busväder! Tur att taxi inte är speciellt dyrt i Halmstad. Eller är jag ensam om att tycka att det e helt okej pris?

För övrigt funderar jag seriöst på att köpa mig en massagebänk o återuppta masserandet igen. Många som tjatat om massage det sista så kanske är lika bra? Kanske kan tjäna en slant på det också? Vi får se vad som händer. Men har kikat lite på blocket än så länge.

Idag har skoldagen varit allmänt meningslös igen. Men smet hem lite tidigare o drog igång med pluggandet inför begreppsanalyssammanställandet imorgon.

Nu måste jag diska o sen laga maaat!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: E

När jag kikar in här ikväll vill jag ha en uppdatering om födelsedagen!



Födelsedagar är viktiga. Utan dem vore du död.

2010-09-23 @ 15:42:51
Postat av: E

Du e dålig

2010-09-24 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback